Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Het hotel is geopend voor noodzakelijke overnachtingen. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Het restaurant en de hotelbar zijn gesloten.

Hotelgasten
Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld;
Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren en een mondkapje te dragen;

Ontbijt
Hotelgasten kunnen een ontbijtpakket afhalen in het restaurant. Het ontbijtpakket bedraagt € 14,50.

Lunch
Hotelgasten kunnen een lunchpakket afhalen in het restaurant. Een lunchpakket bedraagt € 12,50.

Diner
Hotelgasten kunnen tussen 17.00 uur en 20.00 uur gebruik maken van een plateservice à € 18,50. De plateservice dient van te voren via onze receptie gereserveerd te worden en kan op het afgesproken tijdstip in het restaurant afgehaald worden. Er is keuze uit een
vis of vleesgerecht.

Hotelbar
De hotelbar is gesloten.

Roomservice
Er is op dit moment geen roomservice beschikbaar.

Fitness & Wellness

Onze fitness- en wellness faciliteiten zijn gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant ontbijten of dineren?
Nee. Tot en met 9 februari is ons restaurant gesloten.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen. Op sommige plekken in het hotel hanteren wij een vaste looproute. In onze liften mogen maximaal 2 gasten tegelijk.

Kan ik nog een hotelkamer boeken?
Ja, noodzakelijke overnachtingen zijn nog mogelijk.

Ik heb een hotelkamer geboekt op basis van een non-refundable tarief. Krijg ik mijn geld terug als ik nu annuleer?
Nee, er vindt geen restitutie plaats bij het annuleren van een non-refundable tarief.

Kan ik nog een zaal reserveren?
Nee. Tot en met 9 februari zijn onze zalen gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen (elektrische) fietsen reserveren via onze receptie. Bij onze receptie hebben wij diverse fietsroutes voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Van der Valk Hotel Zwolle
Versie 13 januari 2021