Direct naar de contentDirect naar de footer

Hotel is open

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in ons hotel.

Uw veiligheid en gezondheid, en die van ons team staan hierin centraal. Wat houdt dit in voor het Hotel? Wij zijn beperkt geopend, dit betekent dat al onze faciliteiten inclusief het restaurant, wellness, fitness en hotelbar gesloten zullen zijn.
Ons terras is weer open vanaf 28 april tussen 12:00 en 18:00 uur.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld.
Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren en een mondkapje te dragen.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

  • Inchecken kan dagelijks vanaf 14.00 uur.
  • Check-in bij voorkeur alleen, we proberen hiermee onnodige drukte in de lobby te voorkomen.
  • Volgt u de aangegeven routing voor in- en uitgangen.

Ondanks dat ons hotel geopend is willen wij de maatregelen vanuit het RIVM en Rijksoverheid zo strikt mogelijk opvolgen.

Via deze weg willen wij u verzoeken om de reden van uw bezoek aan ons hotel te heroverwegen. Het RIVM en Rijksoverheid vragen een ieder zijn verantwoording te nemen en alleen te reizen indien dit noodzakelijk is. Indien dit het geval is, verwelkomen wij u natuurlijk graag. Mocht u toch af willen zien van uw bezoek aan ons hotel zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing:

Eten & drinken

Ontbijt

  • Luxe ontbijt plateau €19,50 (vanaf 07.30 uur). Deze wordt tot aan uw kamer gebracht.
  • Standaard ontbijtpakket € 14,50. Deze kunt u afhalen bij de koffiecorner.

Lunch
Hotelgasten kunnen een lunchpakket afhalen in het restaurant. Een lunchpakket bedraagt € 12,50.
Tevens is er een a la carte lunchkaart beschikbaar tussen 12.00 uur tot 16.00 uur.

Diner

  • Tussen 17.00 en 20.00 uur is het mogelijk om een plategerecht (één hoofdgerecht) te bestellen. De plate bedraagt € 14,50.
  • Naast het plategerecht is het mogelijk om tussen 17.00 en 21.00 uur te kiezen van onze kleine 2/3-gangen menukaart. De prijzen variëren per gerecht. Tussen elk gerecht zit c.a. 45 minuten en worden tot uw kamer gebracht. Ook is het mogelijk om van deze kaart losse gerechten te kiezen.

    Bekijk hier onze lunch- & dinerkaart


Terras
Vanaf 28 april is het terras geopend voor lunch en diner van 12.00 uur tot 18.00 uur.
U bent van harte welkom op binnenloop. Wij nemen op voorhand geen reserveringen aan.

Bekijk hier onze terraskaart

Restaurant
Het restaurant is gesloten.

Hotelbar
De hotelbar is gesloten.

Room service
Helaas bieden wij geen roomservice aan.

Brunch, lunchbuffet en Live Cooking
Brunch, lunchbuffet en Live Cooking bieden bij op dit moment niet aan.

Fitness & Wellness

Onze fitness- en wellness faciliteiten zijn gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant ontbijten of dineren?
Nee, het restaurant is gesloten.
Het is wel mogelijk om op de kamer te ontbijten of te dineren.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen. Op sommige plekken in het hotel hanteren wij een vaste looproute. In onze liften mogen maximaal 2 gasten tegelijk.

Kan ik nog een hotelkamer boeken?
Ja, overnachtingen zijn nog mogelijk.

Ik heb een hotelkamer geboekt op basis van een non-refundable tarief. Krijg ik mijn geld terug als ik nu annuleer?
Nee, er vindt geen restitutie plaats bij het annuleren van een non-refundable tarief.

Kan ik nog een zaal reserveren?
Wij volgen de huidige maatregelen en richtlijnen. Graag staan wij u hierover persoonlijk te woord.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen (elektrische) fietsen reserveren via onze receptie. Bij onze receptie hebben wij diverse fietsroutes voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Van der Valk Hotel Zwolle
Versie 23 april 2021