Direct naar de contentDirect naar de footer
Valk Exclusief denkt graag met u mee
Valk Exclusief denkt graag met u mee
Powered by GooglePowered by Google

Hybride Meetings & Events

Elkaar zowel live als online ontmoeten! Dat is de wens die we steeds vaker krijgen van onze gasten als het gaat om vergaderen onder de huidige omstandigheden. Het organiseren van online events heeft aan populariteit een behoorlijke inhaalslag gemaakt (al dan niet noodgedwongen). Uw specifieke wensen zijn daarbij van doorslaggevend belang. Wij denken dan ook graag met u mee om van uw meeting een hybride succes te maken! In samenwerking met onze AV partner Ron AV Rentals, specialist op het gebied van evenemententechniek voor video, licht- en geluidoplossingen bieden wij maatwerk voor ieder online evenement.

Veilig online ontmoeten

  • Wij bieden oplossingen voor ieder budget.
  • Onbeperkt bereik aan online deelnemers.
  • Verkrijg meer data dan offline events.
  • Uw gasten bepalen zelf wat ze prettig vinden, fysiek of online aanwezig.
Offerte aanvragen
Hybride Meeting Plug & Play

Hybride Meeting Plug & Play

  • Geschikt voor maximaal 20 fysiek aanwezige gasten.
  • Afhankelijk van het platform en uw account, max. 100-300-500 online gasten.
  • Logitech Group Conference Camera.

Wat heeft u nodig?
· Een eigen laptop, ook mogelijk om in te huren via het hotel.
· Account voor Teams, Zoom, Google Hangouts, GoToMeeting of iets vergelijkbaars.

Plug & Play is al mogelijk vanaf
€ 200,00
inclusief btw.
Hoe zorgt u voor een online event met impact?

Hoe zorgt u voor een online event met impact?

  • Het is belangrijk om vooraf het doel van uw bijeenkomst te bepalen en wensen m.b.t. de invulling.
  • Kies voor een ervaren AV-partner, want hiermee staat of valt uw event. Overleg goed van te voren welke apparatuur specifiek benodigd is.
  • Een stabiele internetverbinding is cruciaal, zowel op de locatie als ook bij de deelnemers thuis.
  • Kies een online platform dat voldoet aan uw wensen. Zijn er extra’s benodigd zoals een poll, mogelijkheid tot het stellen van vragen (denk dan aan een moderator), chatfunctie, opmaak van online platform in eigen huisstijl, al dan niet beveiligd met wachtwoord.
In het kort enkele relevante vragen

In het kort enkele relevante vragen

  • Is uw online event besloten of openbaar te volgen?
  • Wilt u dat het event wordt opgenomen zodat het terug te kijken is?
  • Productie met één of meerdere camera’s (vaste positie of vanuit meerdere invalshoeken)?
  • Het aantal live sprekers en benodigde microfoons?
  • Zijn er online sprekers via Zoom of Teams?
  • Wenst u streaming via een eigen platform of het platform van onze AV-partner?
  • Is er online interactie benodigd in de vorm van Q&A, chatfunctie of poll?

De mogelijkheden zijn grenzeloos en voor ieder evenement maatwerk.

HOUD DE THUISBLIJVERS AAN BOORD

HOUD DE THUISBLIJVERS AAN BOORD

Zorg tijdens uw online event voor voldoende interactie zodat u de aandacht van de thuisblijvers vasthoudt. Er is namelijk geen koffiepauze, lunch of borrel waar de online gasten van zich kunnen laten horen.

Interactie kan al heel eenvoudig bijvoorbeeld door het stellen van vragen, het houden van een poll of het organiseren van een quiz met het publiek. Handige tools hiervoor zijn o.a. Kahoot! en Mentimeter.

Uw online event bij Valk Exclusief

Uw online event bij Valk Exclusief

Ieder evenement is maatwerk en met name uw specifieke wensen zijn daarbij van doorslaggevend belang om van uw meeting een hybride succes te maken.

Wenst u graag vrijblijvend een (online) afspraak te maken en geadviseerd te worden in de mogelijkheden passend bij uw wensen?

Wij denken graag met u mee!